هيراد جونهيراد جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

يكي يدونه - هيراد دردونه

دفتر خاطرات کودکی من

1392/8/7 0:50
1,382 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم - عسلم - ماه من و همه وجودم

من و بابایی برای شما یه دفترچه گرفته بودیم که تمام کارهاو اتفاقاتی رو که برات می افته رو توش بنویسیم و این کار رو هم کردیم

niniweblog.com

مریم جون (زن دایی مامان) پیشنهاد کتاب خاطرات کودکی من رو داد و ما هم قرار شد بگیریم اما هر دفعه به دلیلی نشد

اما بالاخره موفق شدیم و اونو خریدیم و با همدیگه داریم کاملش میکنیم

كتاب

niniweblog.com

اینو نوشتم چون  خیلی از دوستان و اقوام از این وبلاگ دیدن میکنند و ایده میگیرند و برای بچه های خودشون هم دلنوشته دارند برای همین خواستم از این موضوع هم خبر داشته باشند و اگر دوست داشتند این کار رو هم انجام بدن ( چون ما انجام دادیم

نیشخندچشمک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
15 مهر 92 13:46
چه كار خوبي منم اينكارو ميكنم ايده خوبيه مامان نازنينهيراد جونو ببوس
خاله ملیکا
15 مهر 92 13:46
عزیز خاله چه خوبه میتونی بزرگ شدی همه کارهایی رو که کردی و مامان و بابا برات نوشته اند رو بخونی قدر انها رو بدون جیگرخاله
مامان ماهان
15 مهر 92 16:19
فردا روز توست روز كودكان پاك ومعصوم روزت مبارك عزيزم
خاله محبوبه
21 آبان 92 14:49
ببين چه دفتر خاطرات خوشگلي داره پسرمون دوستت دارم خاله جونم
مامان نی نی
3 آذر 92 19:31
سلام عزیزم میشه بگی این دفترو از کجا باید تهیه کرد بعدم اینکه دفترا واسه پسر و دخترا جداس یا کلیه اخه من هنوز نی نی ندارم ولی دوس دارم بگیرم نگه دارم واسه نی نیم میخوام ببینم جنسیتی نیست بگیرم سلام عزيزم دفتر هيراد رو از نمايشگاه مادر و كودك (غرفه بيمارستان آتيه ) گرفتم البته اگه به بيمارستان هم مراجعه كني راهنمايت ميكنن و كتابفروشي دارند اميدوارم مفيد بوده باشه اگه تونستي آدرس وبلاگت رو بده تا مفصل توضيح بدم