هيراد جونهيراد جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

يكي يدونه - هيراد دردونه

ني ني پوشكي

1392/9/5 22:13
2,243 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فداي پسر ناز بشه كه اينقدر جيگرشدهقلب

اگه بدوني براي اينكه بدونيم به كدوم پوشك سازگاري، چه كارها كه نكرديم

قبل از مشورت با پزشك خودمون شروع كرديم به مدل - مدل خريد انواع پوشك كه البته تجربه جالبي بود و هر دفعه يه جور - يه مدل - يه عطر و خلاصه شكلهاي متفاوت و برچشب هاي متنوع

براي ابتداي كار يعني 0-6ماه تجربه كار با پمپرز رو داشتي كه خيلي خوب بود و طرحهاي اونم متفاوت بود

ولي 6 ماه و كه گذشت از جان بي بي استفاده كرديم كه اونم امتحانش رو پس داد و جنسش خيلي عالي بود البته هراز گاهي هم مولفيكس كنارش ميومد.

چند ماهي گذشت (حدود 9) كه پيشنهاداتي رسيد براي استفاده از مولفيكس و يكي از دانشجوهاي بابا هم كه با كارخانه ان در ارتباط بود اطلاعاتي رو داد و ما هم قرار شد از آن استفاده كنيم

البته اين كار هم جواب داد و خيلي خوب بود و استفاده از اون از بقيه پوشكها راحت تر و بهتربود.

يكي از همكارا مرسي رو پيشنهاد داد

ولي ما قبل از آن خواستيم  اوي بي بي رو ببينيم چطوره كه هم جنسش خوبه و هم از نوع كرمدار و معطر بود و بخاطر همين ما كه ازش راضي بوديم فقط بجاي كشي كه مولفيكس كنارش داشت و اوي بي بي در پشت براي همين نميشه خيلي سفت و سخت ببندي اما كارش عاليه

خلاصه اينكه بعد از اين همه ماجرا از يك پزشك متخصص پوست براي پوشك و حساسيت به اون پرسيدم و ايشون گفتند ديگه حساسيتي نسبت به پوشك وجود نداره و عوامل جانبي باعث سوزش پوست بچه ميشه (دندون ، نوع مواد غذايي و ....)

براي همين ما تصميم گرفتيم از همون مولفيكس استفاده كنيم

پوشك

شمــــــــــــــــــــــــــــــــــا چطـــــــــــــــــــــــــــــــــور؟



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

آیسانا
2 آذر 92 9:53
سلام من لینک کردم شما هم اگر دوست داشتی لینک کن
مامان لي لي
2 آذر 92 15:41
❤❤❤❤❤❤❤رمز اگر دوست داري و شخصي نيست لطفاً
مامان لي لي
2 آذر 92 16:28
پس خاطر شد رمز به من فراموش نشه خواهر
رها
2 آذر 92 16:48
ماشا... خوشگل پسرت از طرف من کن
طلوع
2 آذر 92 19:48
سلام مامان هیراد خوشتیپ وب خیلی شاد و بانمکی دارید من دارم سیسمونی میخرم ده سوال ازتون دارم اون ست تاپ لاین سفید کع عکس نی نی مشکی داره تو تن هیراد وقتی کوچولو بوده میشه بگید چه سایزیه؟ صفر یا یک؟ تا چند وقت اندازش بود؟ ممنونتون میشم سلام عزيزم براتون ايميل ميكنم با يه سري چيزاي لازم البته به نظر من بازم به ما سر بزن
مامان لي لي
3 آذر 92 6:51
حواســــم را هرکـــجا که پــرت می کـــنم باز کـــنار تـــو می افتد ...
مامان تینا و رایان
3 آذر 92 12:43
راستی عکسهای پست ثابت هم زیبا شده
sanaz
3 آذر 92 18:07
عكساي تولد هيراد در فرشته زميني ما من لينكتون كردم شما هم بكنيد
مامان لي لي
4 آذر 92 16:29
نزدیک تر بیا...آن دورها که ایستاده ای چه بخواهی چه نخواهی،دلتنگ میشوم!
مامان لي لي
4 آذر 92 16:30
اگه حاضر شد منتظر رمز هستم خواهري💕💕💕
رها
4 آذر 92 16:50
عزیزم من که از خدامه شما جزو دوستام باشین من لینکتون کردم
آیساتا
4 آذر 92 17:52
مرسی خاله از اینکه به من سر میزنی مچکرم هیراد خوبه[خانواده
مامان لي لي
5 آذر 92 19:24
واي نگو منم صدتا پوشك عوض كردم، البته الان يك سال بيشتره كه ديگه تعويض نكردم و از پمپرز واسه پوستاي حساس استفاده ميكنم
مامان امیرعلی
5 آذر 92 23:16
سلام مامانی ماهم واسه گل پسر همه رو امتحان کردیم و از همه بیشتر از مولفیکس استفاده کردیم ولی حالا دیگه از پوشک گرفتمش
خاله مليكا
5 آذر 92 23:49
خاله فدات شه ببين چه خبره اينجا
مامان الیار
6 آذر 92 3:11
سلام خیلی وبلاگ خوشگلی دارید ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید خوشحال میشیم نام ما تو لینک دوستان شما باشه منتظریم
مامان تینا و رایان
6 آذر 92 8:42
من هم همه این پوشکها رو امتحان کردم + چند تای دیگه یکیش huggies که خیلی خوبه اونم دست کمی از پمپرز نداره و ارزونتر از اونه و یه کمی از جان ب ب گرونتره..پشتش کش داره و عکسهاش هم خیلی بامزه هست .. jumpers هم پشت کش داره و خوب بود ولی به نسبت هاگیز و جان ب ب نه اوی بی بی رو من اصلا دوست نداشتم بوش هم خوب نبود.. confy هم معطره و عکسهای خوشگلی داره ولی جنسش مثل کاغذ میمونه نه پارچه بنابراین اینم حذف شد joyfull خارجی بود ولی دست کمی از مای بی بی و پنبه ریز نداشت pamty ایرانی و وحشتناک بد بود یه چند تا دیگه هم بود الان یادم نمیاد..ولی در کل پمپرز و هاگیز و جان ب ب از همه بهتر بودن در حال حاضر من مولفیکس میخرم به خاطر هزینه کمتر و در دسترس بودنش چون تو رشت که من هستم پمپرز و هاگیز و جان ب ب فقط چند تا فروشگاه خاص میارن آهان یادم رفت بگم مارک" گان " ژاپنی بود و من یه بسته new born رو به قیمت خون باباشون 75 هزارتومن خریدم عالیه ولی قیمتش نمیصرفه...راستی مولفیکس رو تعداد بالا بگیر بیشتر میصرفه ..من الان سایز 5 رو 38 تا توشه 31 هزارتومن میخرم ..12 تایی ها گرونتر در میاد
مامان پارسا
6 آذر 92 8:51
سلام و ممنون از اینکه زود به زود به ما سر می زنید، من هم پوشک های زیادی را امتحان کردم تا به مولفیکس رسیدم و خیلی ازش راضیم، راستی همون جوری که پزشک هیراد جون گفته سوختگی نوزادان به علت اسهال های ناشی از دندان در آوردن و یا خوردن غذاهای اسیدی مثل آب پرتقال می باشد، بعد از سوختگی کرم کالاندولا بزنید واقعاً معجزه می کنه. حتی موقعی که دست پارسا با آب جوش سوخت و من از این کرم استفاده کردم خیلی زود خوب شد.
رها
6 آذر 92 12:20
یلدا
7 آذر 92 0:41
چه پسمل نازی خدا حفظش کنه با افتخار لینک شدی
مامان و باباي هيرادجون
پاسخ
سلام عزیزم میشه ادرس وبلاگت رو کامل بنویسی
مامان لي لي
9 آذر 92 4:38
عاشق پسر خاله ي، کلاه قرمزیم! دیدی رفته بود يك کیک مسموم رو تنهایی خورده بود تا بقیه مریض نشن! 
بهش گفتن: خب چرا ننداختی دور؟گفت خب مورچه ها میخوردن! مريض ميشدن!!به مورچه که نمیشه سرم وصل کرد.اين يعنی آخر معرفت به یاد همه ي رفقای با معرفت كه هيچ وقت از يادمون نميرن و تو با معرفت ترين خواهر مني😘😘😘😘😘
مامان تینا و رایان
9 آذر 92 7:16
ممنون گلم که سر میزنی
مریم مامان شاینا
9 آذر 92 11:16
سلام منم برای شاینا از مولفیکس استفاده میکنم عالیه امیدوارم برای هیراد جون هم همینطور باشه
آیسانا
9 آذر 92 13:56
بچه بودم همه چی درست می شد ، سخت نبود هیچکی اندازه ی من، اون روزا خوشبخت نبود
مامانیه آقا رایان
10 آذر 92 12:50
واااای چقدر تنوع !!!!!!!! آفرین به این کوچولوهای هنرمند که همه کاراشون هنره !! دست بزنید به افتخارشون
مامان امیرحسین
10 آذر 92 17:43
من اوایل مرسی استفاده کردم راضی بودم. مای بی بی ممتاز استفاده کردم هم راضی بودم. پمپرز از ترکیه گرفتم هم عالی بود. مولفیکس هم بد نبود اخه اون موقع امیرحسین حساسیت داشت نمیدونم از پوشک بود یا چیز دیگه. الان هم مای بی بی ممتاز استفاده می کنم راضی هستم.
مامان لي لي
12 آذر 92 8:19
صحبت ازفاصله نیست!صحبت ازمهرووفاست شايداين فاصله ها،محک عاطفه هاست!
مامان لي لي
12 آذر 92 8:24
💕💕💕💕خصوصي
مامان لي لي
12 آذر 92 17:25
امتحان گواهینامه داشتم سرهنگ پرسيد:دورزدن كجاممنوعه؟گفتم توعالم رفاقت...لبخند زدوگفت:پياده شو قبولي...؛چون عاليه همديگرو دور نزنيم !
fafa
12 آذر 92 19:01
وای این جز دغدغه های چند ماه آینده منه برای بدو تولد چه مارکی خوبه؟ دائم از یه مارک استفاده کنیم یا نه
fafa
13 آذر 92 19:55
عزیزم با افتخار لینک شدید
اریا
15 آذر 92 17:28
salam dost aziz shoma ba onvan weblogetoon link shodid
مامان کیاراد(آرزو)
17 آذر 92 12:16
پسرنازوشیرینی دارین خداحفظش کنهاگه باتبادل لینک موافقین خبربدین.
مامان و باباي هيرادجون
پاسخ
سلام عزیزم حتما- خوشحال میشیم