هيراد جونهيراد جون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

يكي يدونه - هيراد دردونه

وبلاگ پر بازديد هيراد جون

1392/8/20 18:25
335 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم وقتي اسم وبلاگ ت رو جزو وبلاگهاي پر بازديد ديدم خيلي خوشحال شدم چون ديدم چقدر دوست پيدا كردي كه اينقدر مشتاقانه به وبلاگ ت سر زدند و دوستت دارند

ميخوامت

بوووووووس از اون لپاي خوشگلت

27-مهر-1392 

اميدوارم هميشه همه چيز بر وفق مرادت باشه گلم

از همه دوستانت هم ممنونقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله محبوبه
29 مهر 92 14:37
سلام عزيز خاله مبارك باشه دوستت دارم جيگرم
دايي بنيامين
7 آبان 92 0:17
دايي جون دوستت دارم ميدونستم كه خيلي باحالي براي همينه كه دوستاي زيادي داري بوس از اون لپ خوشگلت
خاله ملیکا
18 آبان 92 17:58
عشق خاله ای همه میدونن عشقم روابط اجتماعیش عالیه دوستت دارم خاله جون