هيراد جونهيراد جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

يكي يدونه - هيراد دردونه

تولدت مبارك عزيزم

1392/7/21 1:37
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم يك سال پر از خاطره گذشت و تو الان يكساله شدي

خيلي دوستت داريم و براي هر لحظه اي كه با ما هستي خدا رو شكر مي كنيم

اينقدر زيبا شدي كه حتي وقتي كه خوابي من و بابايي نگات ميكنيم و حسابي محو تماشات ميشيم

نبات مامان ،الان كه يك سال از بدنيا اومدنت گذشته مي بينم كه چه زود دير ميشه

عزيزم چون تولدت 27 ماه رمضان سال 92 هست و ما نميتونيم در كنار بقيه شاديهامونو تقسيم كنيم تصميم گرفتيم تا روز جشن تولدت رو به يك هفته بعد از عيد سعيد فطر قرار بديم

من و بابايي از خيلي وقت پيش داريم تدارك تولدت رو مي بينيم

خاله ها هم مشغول انتخاب و پيشنهاد و ... هستند ، مامان مهين هم با زن عمو فرزانه براي اينكه شام چي تهيه ببينيم همفكري كرده و كمك ميرسونن

بابا مهدي رفته بازار و برات يه عالمه چيزاي خوشگل گرفته تا براي تولد از آنها استفاده كنيم

خيلي زحمت كشيده و دائم تو اين فكريم كه تولدت به بهترين شكل برگزار بشه

راستي بابا مهدي با يه عالمه اسباب بازي اومده خونه كه حسابي خوشحالت كرده

اگه فرصت كنم همه رو براي يادگاري اينجا ثبتش ميكنم

دردونه من، مامان اين روزها خيلي گرفتاره چون بايد براي گرفتن مدرك كارشناسي ارشدش امتحان جامع بده

دانشگاه تهرانه ديگه چيكارش ميشه كرد هر دفعه يه قانوني وجود داره اما مامان قول ميده كه بعد از امتحان جامع فقط پيش هيراد جون بمونه عزيز دلم

خيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلي دوســتــــــــــــــــــــــــــت دارم هيراد جونم

balloons happy birthday

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 19:25
تولدت مبارک هیراد جون....
خاله ملیکا
13 مهر 92 22:52
مامان هیراد خیلی خوب مینویسی - تومیتونی