هيراد جونهيراد جون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

يكي يدونه - هيراد دردونه

تولدت مبارک عزیز دلم

1393/5/14 16:58
3,942 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

امروز یکی از بهترین روزهای عمرمنه چون پسرم 2 ساله شده و من با تمام وجود عاشقشممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسرم امسال تولدت عالی بود و همونطور که دلم میخواست شد

عشقم امسال تصمیم گرفتیم از بین تم ها تم بره ناقلا رو برای تولدت انتخاب کنیم 

عزیزم امسال مامان و بابا مثل همیشه برات کلی آرزوهای خوب خوب دارن و تمام تلاش خودمون و کردیم که بهت خوش بگذرهخنده

مبارک باشه آقای خوشتیپ من

نگاهای خوشگلت و قربون

این بار برای شام تصمیم گرفتم که ته چین مخصوص بپزیم و برای همین مامان مهین و زن عمو فرزانه زحمت کشیدند که مثل همیشه عالی بود.خوشمزه

 

اینم از تزئین اتاق که مامان حوریه برای پسمل گلش انجام داده

این دسته گلم با هدیه به پسر همیشه گلم

 

مهمانها هم رسیدند و با هم بودیم و شب شادی رو گذروندیم جشنجشنجشنجشن

باباجون یا بقول شما بابا جونی با اولین نتیجه ش در سن 92 سالگی (البته 25 هم تولد بابا جونیه)

(البته جای خانواده خاله محبوبه و تارا جون خالی بودغمگین)

پرنس کوچولوی من هدایایی که مهمونها برات زحمت کشیدند و آوردند( از همه ممنون)تشویق

البته هدایای نقدی همه منتقل شده تو حساب عزیز دلمچشمک

 

عشقم مامان برای مهمونها هم گیفت تهیه کرد و البته خیلی هم عالی

دوستـــت دارم یکی یه دونه من

محبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوس

ان شاءالله 120 سالگی شما رو کنار هم جشن بگیریم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله محبوبه
3 بهمن 93 23:12
تولدت مبارک عزیزم
خاله ملیکا
6 بهمن 93 22:03
عشق خاله تولدت مبارک تولدت خیلی خوش گذشت ان شاءالله 120 سالگیت عزیزم