هيراد جونهيراد جون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

يكي يدونه - هيراد دردونه

نظرات (19)

ساناز
9 اسفند 92 0:24
❤خونه نمدی❤
9 اسفند 92 1:22
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم خونه نمدی رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی
مامان تینا و رایان
10 اسفند 92 8:35
http://zibasaz.niniweblog.com/ عزیزم من از این وب زیاد استفاده میکنم تمام بکگراند ها و قالب جدید رو هم از اینجا بر میدارم اکثرش رو خودش میسازه..تو موضوعات وبش اموزش هم داده چطوره بکگراد و قالب و بالابر بسازیم...خیلی ها رو من خودم از رو اموزشهایی که میده میسازم این هم وبلاگ قالبهای رایگانش هست http://www.ghaleb.smu.ir/
مامان علی کوچولو
11 اسفند 92 0:17
موافقم باهات عزیزم.راستی من نتونستم بازم عکس بزارم توی موضوعام میرم قسمت موضوعات مطالب توی کادر عنوان موضوعمو مینویسم بعد شکل مورد نظرمو توی یه وب سایت مثلا نی نی شکلک کپی میکنم میام همونجایی که نوشتم past کنترل وی میزنم ولی نمیشه اصلا انگار غیر فعاله
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
12 اسفند 92 10:42
سلام خیلی خیلی میسی که لینکم کردن منم لتکتون کردم دوست گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 0:33
دیوار کوتاهی دارد خانه ما وقت امدن غم ها و قاصدک ها ، دیوار بلندی دارد خانه ما وقت رفتن اشک ها و گلایه ها
مامان ماهان
14 اسفند 92 0:11
.•*..*•.ســــــلام .... .•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•.
مامان ماهان
14 اسفند 92 0:11
متنات عالیه دوست گلمممممممممممممممممممممممممممم هیراد دردونه رو ببوس
مامان الیار
17 اسفند 92 11:57
مامان آنی
20 اسفند 92 10:46
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 0:28
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مامان آروین
1 فروردین 93 13:43
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون
آیسانا
1 فروردین 93 14:10
هرچه آسایش روح،هرچه آرامش دل، هرچه تقدیر بلند، هرچه لبخند قشنگ ،هرچه از لطف خداست، همه تقدیم شما ، با آرزوی سالی خوش برای شما
ساناز
3 فروردین 93 1:43
دوست خوبم عيدت مبارك
مامان سهند و سپهر
5 فروردین 93 8:32
سال نو شما مبارک
مامان تینا و رایان
7 فروردین 93 12:54
سلام عزیزم من هر چی بیاد تاییدش میکنم نمیدونم چند تا کامنت داده بودی ولی فکر کنم یکی تایید کردم عزیزم من براتون تبریک سال نو گذاشته بودم فکر میکنم نرسیده یا تایید نشده سال نوی خوبی رو براتون ارزو میکنم شاد و سلامت باشید
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 4:00
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
مامان کیاراد.آرزو
13 فروردین 93 13:01
دلت آبى تر از دریا عزیزم / به کامت گردش دنیا عزیزم الهى همیشه چون گل بخندى / بهارانت خوش و زیبا عزیزم سال نو مبارک
آران جون
15 فروردین 93 14:46
سلام هیراد جون کجایی خبری ازت نیست؟ سال نو مبارک گلم